Skulle gått o lagt mig tidigt igår men som vanligt kommer jag på massa saker att göra så blev sent istället, vilket ledde till att jag var änu tröttare idag haha. Tänkte sova på dagen när barnen var i skolan men var först tvungen att köpa något som jag ska använda till en julkalender för barnen. Precis som vanligt så tar allt mycket längre tid än planerat och dels var det svårt att hitta det jag letade efter och dels så kom jag på mer saker jag skulle göra.

Var i Warringah mall och hade bestämt mig för att inte köpa något fika men var ju ändå tvungen att hälsa på Sarah, resultatet? Att jag köpte en smoothie som visade sig vara riktigt underbart god så nu lär jag ju köpa en sån varje gång jag åker dit...

Väl hemma bestämde jag mig för att skynda mig som attan med mina uppgifter så att jag skulle få lite tid att bara slappa... När jag är i pojkarnas rum och bäddar Cobys säng händer något oväntat....



... När jag lutade mig mot väggen så sjönk handen rakt in i väggen och skapade ett stort hål!
Fick panik först men när jag pratade med Bron så sa hon att det var okej och att Lloyd kunde fixa det, tur!

Kommentera

Publiceras ej