Idag var det Australienskt födelsedagsfirande som gällde. Det hela började med att det var full fart i huset och Dylan kollade in försiktigt genom min dörr för att se om jag var vaken och efterssom jag var det så skulle jag upp ur sängen för att kolla på paketöppning. Klockan var 6.30.

Jessie blev jätteglad för presenterna och sedan hjälptes vi alla åt att göra hennes tårta, som inte var en vanlig gräddtårta utan snarare ett konstverk. Jessie hade valt ut en säl till denna födelsedagen.



Födelsedagsbarnet fick också välja vad vi skulle göra på dagen och det blev ett besök till poolen som gällde, där var det full fart hela tiden och efter en stund kom även deras kusiner dit och gjorde oss sällskap. Fortfarande vill de hela tiden att jag ska vara med men kände mig väldigt mammig när jag satt mest vid kanten, dock badade jag i gott och väl mer än en timme, bland annat lärde jag dem lite vattenlekar, Zandra du kanske kan gissa ;)

     
Till vänster Pagie som gör ett riktigt svanhopp i poolen och till höger Jessie och kusinen Jordan. Så söta!

Väl hemma fortsatte firandet med kusinerna och även grannarna kom förbi. Vid födelsedagssången var det bara tre grattis som gällde istället för våra fyra.

Imorgon blir det att börja träna upp mig för att ta hand om dessa vildar under veckorna, ska bli spännande och se hur det går ;)

2 kommentarer

Emma

16 Oct 2011 21:02

märks att du har det bra! saknar dig här hemma <3

zandra

16 Oct 2011 21:39

OM jag kan gissa ;)



pusssss

Kommentera

Publiceras ej