Lördagen startade på konstigaste möjliga sätt, brukar alltid vara veckans sovmorgon men denna dagen vaknar jag av att någon knackar på min dörr och säger "It's me". Min hjärna vaknar alltid 10 minuter efter min kropp så fattade såklart ingenting, vem kunde det vara? Jan kanske men hur hade han kommit hit?

När jag öppnade står Brons pappa där och säger att jag ju inte är Bron och det kan jag ju bara hålla med om... ;) Han frågade om de andra var hemma och jag svarade att de var på little Athletics och då frågade han om nycklarna till Brons bil som han tydligen skulle låna så jag går trött fram till nyckelkrokarna och ger honom nyckeln.

På vägen till mitt rum möter jag Jessie (?!) När jag kommit in i rummet ser jag att klockan är kvart i sju, det vill säga att alla fortfarrande är hemma de har bara inte gått upp än... Ser också genom persiennerna att nycklarna inte passar i bilen men nu har det börjat röra sig i huset så vände mig om och försökte stänga ute allt annat.

Vid tiotiden hade jag min riktiga morgon och kunde slappa runt lite ensam i huset innan min nyfunna träningsnarkomani slog till. Snylta Dylans rashie och sedan packa badkläderna för att ta cykeln (i rasande träningsfart) till Dee Why och havsvattenpoolen där. Där blev det simning, har inte simmat sedan maj förra året och har verkligen saknat det!

Blev en km bröstsim i Dylans rashie som nästan passade, bara lite kort och tight ;P (Och med dödskalletryck..) Sen var det cykla hem i raketfart igen för att ta en lång skön dusch :D

Hade tänkt ta bussen till Warringah för att möta upp Sarah innan filmen men hade massa tid över så bestämde mig för att vara ännu mera hurtig och gå hela vägen dit! Tog typ en timme men var rätt gött faktiskt :) Kom dit i precis lagom tid till att hon slutat jobbet också så var perfekt att gå och ta lite sushi tillsammans. Älskar sushi igen! Hade ju en liten tid då jag tröttnat men nu älskar jag det igen!

Unnade mig också en liten frappe från donken innan vi gick upp till bion :) Haha älskar att ajg kan vara mitt flummiga jag tillsammans med Sarah, har ju inte min bästa flumsyster här borta så får ju lite abstinens ;)

Vi kollade på filmen Man on a Ledge och den var jättebra, en sådan typisk film som jag brukar gilla :D Älskar filmer med välplanerade kupper där de verkligen tänkt till! :D



Kommentera

Publiceras ej