Äntligen!
Bilen var fixad och redo för att köras, detta firades ju såklart med att använda den för att ta oss någonstasns som är för långt annars. Har ju inte haft den på flera veckor nu.

Valet blev Mona Vale park där jag inte varit tidigare men Bron sa att det var jättebra där. Hon hade rätt! Det var en jättehäftig lekplats med massa olika saker att göra för alla åldrar, liksom olika avdelningar beroende på hur gamla barnen var.

Alla barnen hade Flying Fox som favorit, jag frågade vad det var och det var helt enkelt en linbana. Jag körde lite slappisstil och satt mest som väskvakt ach chillade ;) Barnen brydde sig inte överdrivet mycket om det utan var glada och galna haha :D

De tjatatde hela dagen om att jag skulle prova linbanan men jag vill ju inte blockera den när många barn står i kö så jag sa att det fick bli senare. Istället gav jag dem typ turbofart genom att springa med dem jättelångt och ge en slutknuff så att de vid stoppet flög upp nästan 90 grader ;) Det älskade de givetvis! :D Blev också en omgång för mig innan vi åkte hem igen till allas glädje :)

Bron var sen så jag stod för middagen för tredje gången denna veckan. Har verkligen börjat tycka om att laga mat, trots att jag har fyra kräsna ungar som oftast ratar köttet och ibland mer. Så lär väl bli superkul att laga mat när jag kommer tillbaka till min okräsna, vuxna familj hemma i Sverige så småningom :D

Kommentera

Publiceras ej