Förstår inte hur helgen alltid lyckas gå så fort, men det gör den! Måndag igen och då det varit åskoväder under natten och barnen hade såklart sovit alldeles för lite :/ Trötta betyder jobbiga och vi blev sena iväg hemifrån, vi brukar dock åka i väldigt god tid så vi lyckades ändå komma en liten stund innan klockan ringde.

Efter att jag lämnat av Paige, fixat middagen (i Slowcookern såklart...) och tvättat undan så åkte jag och handlade lite ingredienser till en överraskning jag tänker fixa med imorgon, någon som kan gissa mina planer? ;) Att skriva handlingslista övergick till att omorganisera översta hyllan i skåpet för att hitta lite saker...

Blev också lite serietittande på den nya serien jag börjat följa nu när jag tittat igenom alla vänneravsnitt: Sex and the City. Har bara sett lite spridda avsnitt av den serien också så nu ska jag kolla igenom alla avsnitt i tur och ordning ;)

Nu på kvällen har jag ju fixat lite med min bloggdesign, har ju inte riktigt orkat ta tag i det tidigare ehehe...
Hoppas ni tycker att det har blivit fint i alla fall!  Ska finslipa lite ytterligare så ska ni se att det blir riktigt fint :)


Nya headern :)

1 kommentarer

Ina

20 Feb 2012 11:26

Åhhh, fin header! :D

Kommentera

Publiceras ej