Redan på morgonen efter nyår hade mitt humör bättrat sig. Försöker se saker från den ljusa sidan: är ju hel ren och frisk, mobil. Kamera, dator och plånbok är i säkert förvar, det kunde helt enkelt varit värre! (Trots att det såklart suger att behöva köpa massa nya saker av sånt som man inte riktigt bryr sig om).

Aja hade i alla fall en härlig morgon då jag fortfarande var ensam i huset och bara kunde slappa utan att behöva tänka på någon annan. För trots att jag känner mig jättevälkommen och trivs hur bra som helst i familjen så är det ju ändå inte som att vara hemma, är ju ändå liksom anställd av familjen så måste ju alltid visa sig från en hyfsat bra sida :P Hemma kan man ju vara lite grinig ibland och sitta framför tvn hela dagen. (Även fast mamma och pappa kanske inte tycker det är underbart så kan man ändå ha sådana dagar och det känns fortfarande som man passar in helt och hållet). Dessutom kan man bråka av sig lite också, haha är för tjurig person helt enkelt ;)

Som vanligt hamnar jag på sidospår när jag försöker komma till poängen i något... Nyårsdagen var det ja ;)
Carlee hörde av sig på förmiddagen så vi möttes och åkte till Dee Why beach tillsammans. Inte varje år man gör det dagen efter nyår :D Stekte och hade det allmänt gött hela dagen innan vi bestämde oss för att gå hem. Har aldrig gått hem från stranden förut så var lite spännande :)

Hur härligt som helst att gå längs stranden hela vägen, har inte tänkt på hur lång den verkligen är tidigare. Bra för mig att få lite motion också, det passar bra ihop med mitt nyårslöfte att träna mera. Dock så ingick det faktiskt i löftet att jag framförallt syftade på när jag kommer tillbaka till Sverige för som jag sagt tidigare är det svindyrt med gymkort här och vi bor mitt i en sluttning så inga bra träningsspår i närheten :/

Kommentera

Publiceras ej