De drygt fem timmarna jag har för mig själv på dagen går så otroligt fort!! Förstår inte vart tiden tar vägen helt enkelt! Blev under dagen lite Just Dance och Greys men annars mest jobb :/ kollade också upp hur långt Sverige hunnit med Greys och insett att jag typ kommit ikapp ;)

Barnens favoritsysselsättning är ju inte att göra läxorna så för att de ska få mer fritid hemma föreslog jag idag att de kunde göra läxorna i bilen när vi ändå var tvungna att skjutsa Dylan till hans stödmatte. Känner mig otroligt smart ;) Jessie gjorde lite och Coby blev helt klar! Bra jobbat där! Dylan tycker för övrigt att jag är jättetjatig när jag alltid säger att han måste ha på sig bilbältet tills vi står helt stilla, inte fem meter innan. Men  det struntar jag i, jag har ju trots allt ansvaret för fyra barn så det är ju lite viktigare med säkerheten än i fall de tycker att jag är tjatig eller inte...

På kvällen blev det jättesen middag vid åttatiden. Hemma har vi ju ofta ganska sena middagar men nu när jag vant mig vid middag klockan fem varje dag så kändes detta otroligt sent och magen kurrade som bara den när jag väntade! Barnen fick tidigare medan vi vuxna väntade på att Lloyd skulle komma hem med riset och Lloyd i sin tur var fast i trafiken då det skett någon olycka på vägen :/

Kommentera

Publiceras ej