Första dagen tillbaka på jobbet med allt vad det har att göra. Har ju inte städat, lagat mat och sådana saker tidigare under veckan men nu var det en bomb av allt istället :P Skulle träffat Rahel, Ilsa och Claudia var det tänkt men så blev det inte så blev en total hemmadag istället :P

Haha var lite lagom trött på kvällen sen kan jag ju säga :P Kvällen ägnades åt till att vara duktig, ringde lite samtal inför att mamma och Ina ska komma hit nu på Söndag!! Längtar som tusan! Jag är ju den som får hålla på och fixa med alla saker så efter att ha försökt ta reda på vad alla ville (vilket de såklart inte visste) så bestämde jag mig för att göra som jag vill helt enkelt;)

Fixade och ordnade också inför fredagen när Meike och jag planerat att gå till Operahuset för att se en föreställning. Mer om den i nästa inlägg :D Men kändes i det stora hela som en kväll med flyt :)

Kommentera

Publiceras ej