Sov inte helt oväntat dåligt natten till Söndagen också men bortförklarade det med att jag ju sovit dagen innan...
Tyckte att jag inte borde slappa hemma hela dagen men samtidigt så kände jag inte riktigt för att bara vara hemma hela dagen så mötte upp med Sarah i Dee Why.

Var nåt jazzband som spelade där eller liknande... är inte så insatt ;P kände att huvudet var lite spänt men tänkte att det skulle bli bättre efter att vi gottat oss med två frappes på ett av cafeerna men var fortfarande tungt så kände mig som dagens tråkkompis :(

Haha vi satt också och studerade två killar som häll på och tränade volter, armhävningar och liknande precis framför oss, tror att vi dreglade en del ;)

Väl hemma igen kände jag mig fortfarande inte bra men såg bara till att lägga mig tidigt och Bron sa att jag skulle säga till om jag mådde kass på måndagen och att jag skulle se till att vila så gott det gick.

Så det var planen.

Kommentera

Publiceras ej