Medicinerna trappas ner för fullt så tog sista tabletten på måndagen, skönt! För att göra min sista jobbvecka lite speciell så gjorde jag det till en tävlingsvecka. Ungarna var hur duktiga som helst, tänk om det vore så här varje dag ;)

Efter att ha lämnat av dem alla på skola och Kindy så gav jag migg av till the Mall för att köpa lite priser till veckans tävlingar. Det är knäppt egentligen vad mycket småsaker det finns som barn kan tycka om! Hittade bland annat klisterörhängen, tatueringar, studsbollar, plastorm (jag är modig!), klistermärken med mera.

På kvällen hade jag sedan ordnat lite tävlingar som de fick genomföra, bland annat tysta leken, gör si gör så och en tankeresa till London. Såklart stod det priser och choklad på spel ;)

Trots att det var tröstpriser till alla så har de ganska svårt för det här med att vinna men tyckte ändå att det gick relativt lugnt till ;)

Kommentera

Publiceras ej