Det var ett tag sedan jag tittade till bloggen nu men har ju varit lite sjuk så har inte orkat ta tag i det hela riktigt. Men nu ska ni få höra fortsättningen hade jag tänkt, så... 15 Mars.

Det var torsdag, toppenväder och efter att jag och Paige läst med Jessies klass i skolan så bar det först av hemåt för lite packande och sedan tog vi bilen till verkstad för att byta däck. Vi satt ju såklart intge och väntade på det hela tiden utan tog oss en liten svängom till Freshwater beach. Var en kanonbra strand för små barn med lagom djup och rätt storlek på vågorna.

Denna dagen hade jag också kommit ihåg Paiges bubble så hon klarade sig kanon i vattnet. Känns rätt gött att bada i havet på sina jobbdagar måste jag ju erkänna ;) De andra var såklart avundsjuka på att vi hade varit på stranden men jag säger vad min mamma alltid sa: Allt är inte rättvist här i världen ;) So true.

Kommentera

Publiceras ej