Morgonen var såklart seg och drömmen vid huvudvärk är inte att ta hand om fyra barn... Blev väldigt lättad då Bron ringde på morgonen och sa att hon skulle hämta alla barnen på eftermiddagen så att jag kunde vila.

Otroligt egentligen hur lång tid det kan ta att göra saker när man inte är helt 100. Hela helgen hade jag vart för slö för att duscha så tänkte mig att ett uppfrächande bad skulle göra mig gott. Vision och verklighet skilde sig åt på den punkten insåg jag när jag skulle schampoonera håret och blundade en liten stund. Sen var jag så yr att jag var tvungen att sätta mig ner, usch och fy!

Såg en film som jag lånat på biblioteket veckan innan mest för att skådespelarna gjort mig nyfiken, hade aldrig hört talas om filmen tidigare! Den hette Adventureland och huvudpersonerna var inga mindre än Kristen Stewart (Twilight) och Jesse Eisenberg (The Social Network). Haha förstod dock varför jag inte hört talas om den tidigare... ;)



På kvällen skulle Bron ta Dylan till doktorn på grund av något med hans fot och sa att jag borde hänga med, jag tyckte väl att det var att ta i lite väl mycket men hade ju ont i huvudet och ögonen kisade som attan så det blev som hon tyckte.

När vi kom dit visade det ju sig att jag dragit på mig en härlig bihåleinflammation och fick diverse mediciner utskrivna. Kul. En av dem var jag tvungen att gå upp mitt i natten för att ta också. Medicinerna var ju såklart inte det värsta utan tillsägelsen att sova med huvudet högt, hatar det! Blev massa uppbunkrad på kvällen men fy vad obehagligt det blir efter ett tag.

Vila och inte träna på ett bra tag kändes ju lagom lockande, mitt tränande som gick så bra :(

Kommentera

Publiceras ej