Bron jobbade hemifrån under tisdagen så att jag skulle kunna vila upp mig lite granna. Redan på morgonen kände jag mig lite bättre men ganska groggy av alla mediciner som jag stoppat i mig sedan kvällen innan. (Fyra kapslar, fem tabletter och nässprej två gånger...). Ögonen var också fortfarande lite kisiga och gräsliga.

Brukar i princip aldrig bli riktigt sjuk, lite småförkyld för jämnan men aldrig riktigt sjuk så att ajg verkligen måste ta det lugnt. Tror faktiskt på positivt tänkande på den fronten, om man tänker att man kommer bli frisk så blir man det! Så spenderade denna dagen med attt läsa, vila och hänga vid datorn, fick återigen lite skypesällskap på svenska nattetiden :)

Fick reda på att man kunde kolla om man fått tillbaka något på skatten man betalat in, dock tog det ju typ hundra år för mig att skaffa e-legitimation och när allt slutligen var fixat så hade ju såklart skatteverkets tid passerat så var tvungen att vänta några timmar igen innan jag kunde kolla, starkt där ;)

Känner mig så dum alltid om man vilar och inte gör något men tyckte att det kanske var bäst att verkligen ta det lugnt så att jag kunde bli bättre snabbare.

Har också upptäckt blocket! Helt sjukt vad mycket fina saker man kan hitta där haha. Varning på för mycket tid när man sitter och kollar på blocket utan att leta efter något speciellt ;) Men shit vad jag kommer bo på blocket när det blir dags att köpa möbler till att flytta hemifrån sedan :)

Kommentera

Publiceras ej