På onsdagen kände jag mig mycket bättre, om man räknar bort en liten detalj. Jag kunde inte somna om efter att ha tagit min medicin 3 på morgonen... Detta bäddar ju för mycket ork under dagen, NOT!

Det bästa var väl att jag inte behövde stressa på morgonen och kunde göra massa saker innan barnen gick upp. Paige och jag hade sedan en total filmdag efter att hon varit och simmat. Såg massa barnfilmer och bara låg i soffan hela dagen ;P

På eftermiddagen började dock min rastlöshetsångest smyga sig på, det och att jag spenderat alldeles för många timmar i mitt rum gjorde att jag fick en ångestattack big time över att mitt rum var så äcklligt.
Lösning? När de andra var på fotboll dammsög jag alla möjliga och omöjliga ytor i mitt rum (golv, lister, hyllor,lampor, under min uppenbarligen flyttbara säng...) Dammade av alla prylar, fönster och dörr och avslutade med en dusch. Sen kändes det bättre igen ;)

Ogillar starkt att alla min favoriter i Top Model måste åka hem hela tiden :( Denna gången var det Ninas tur så vem ska jag heja på nu måntro? Gillar ingen av de som är kvar speciellt mycket :(

Kommentera

Publiceras ej