Haha nu har det varit otrolig torka här men ska försöka leda er igenom den senaste tiden och händelserna som förflutit :) I alla fall fortsätter jag där jag slutade: Måndagen den 19 December.
Nu under barnens sommarlov så kommer jag att vara ledig alla måndagar, vilket gillas starkt :D

Denna måndagen spenderades med att först ta en tur till Mona Vale för att möta upp med tjejerna där. När jag kom dit var dock bara JaeHyn där och Rahel var mystiskt försvunnen. Långt efter att vårat kaffe var uppdrucket dyker Rahel upp och förklarar att på grund av regnet var hennes färja försenad så att hon missat bussen som hon skulle ta och bussen efter den dök bara inte upp.. därav den långa förseningen :P

Vid lunchtid bar det av hemåt igen för att möta upp med Sarah och ha vår efterlängtade bakdag då vi gjorde både svenskt och tyskt julgodis :) Jag stod för den svenska delen med knäck, ischoklad och pepparkaksdeg medan Sarah fixade Zimsterne och någon typ av kokostoppar :) Vi hängde hemma hos mig och självklart blev alla barnen otroligt nyfikna ;)

Kommentera

Publiceras ej