Idag är den traditionella dagen då tjejerna i Mona Vale ses men idag kunde inte Rahel komma och när jag smsade JaeHyn så kunde inte hon heller komma så jag tänkte stanna hemma men då skrev JaeHyn att hon hade en kompis som gärna ville komma så jag åkte till Mona Vale och det var bara jag och JaeHyns kompis Shel som kom :P I alla fall drog vi till stranden och först hade hon glömt sin bikini i sin bil så vi åkte tillbaka och hämtade den men sen insåg jag att jag hade glömt min bikini hemma... starkt jobbat där!



När vi sitter på stranden och pratade så ser jag plötsligt något ute i vattnet...



...Delfiner!

Vi tog också en liten promenad för att spana in havspoolen som låg vid stranden och lät vatten strömma in och ut utan att vara vågig. Självklart ville jag äventyra lite och kilade ut till de yttre vågbrytarna :)



Eftermiddagen gick snabbt då jag först var med ungarna på lekplatsen vid Paiges Kindys och sen fixade med middagen när vi kom hem, och vips var det kväll! Haha kunde inte sova igår kväll så är jättetrött idag så blir väl att sova snart ;)


Kommentera

Publiceras ej