8.15 Vaknar av att barnen sproinger omkring i huset
8.20 Försöker täcka huvudet med kudden för att stänga ute barnens skrik på varandra
8.30 Fortfarande vaken, ljust, varmt och högljutt runt omkring mig
8.40 Barnen kopplar Brons iPhone till högtalare och vrider upp volymen
8.41 Ger upp alla försök på att somna om, går upp ur sängen.

Gör iordning mig snabbt för att kunna åka ner till stan och hämta min plånbok. Efter att ha hämtat ut den och kollat så att allt var kvar (Tur att det va det!) så tänkte jag att jag skulle gå runt lite i stan men orkade inte, så åkte hem istället.

På eftermiddagen var det gemensamt födelsedagskalas för Jessie och hennes kusin Lulu.


De hade ett cheerleading kalas(!), alla tjejerna blev sminkade av några ledare innan de startade med att göra rörelser och sedan tränade kullerbyttor och lyft. Alla verkade ha jättekul, önskar jag hade varit på ett cheerleadingkalas när jag var liten.

När vi åkte hem därifrån var paige först gnällig i bilen för att sedan utan förvarning somna. De måste också vara trötta sen halloween igår och allt spring på kalaset idag. Så nu är alla trötta och gnälliga men ska väl snart gå och lägga sig, trots att klockan bara är halv åtta ska jag nog inte göra mycket mer innan jag också ska sova.
För imorgon börjar en ny vecka.

Kommentera

Publiceras ej