Idag har jag vart nere vid Dee Why och simmat, kan tyckas helt normalt men denna gången var annorlunda. Först när jag kom dit så var det en helikopter som kom och cirkulera vid stranden, senare fick jag reda på att de sett tre hajar nära stranden och att det var dem de försökt skrämma iväg.

Jag hade bara hunnit simma tre rundor när några började sätta upp linor i bassängen och det tydligen skulle vara några simningsrace där. Så jag fick tränga ihop mig med massa andra på typ två banor som var fria, great. Glömde nämna att tre tjejer och en kille i typ 13-årsåldern hade jättekul med att kasta runt ett par trosor på varandra, man kan ju tänka sig att det inte kan vara alltför kul men de höll på nästan hela timmen som jag simmade...

Känner mig fortfarande träningstaggad då jag ställde mig på Sarah och deras våg igår. Hon visste inte om den funkade som den skulle men om den gjorde det känner jag mig som värsta biggest loser deltagaren, på tre veckor har jag lyckats tappa 2,5 kg. Bara genom att börja röra på mig och skära ner på småätande, inte illa!

Nu på eftermiddagen har jag inte gjort mycket och ska strax åka iväg till Manly för att fira Tuncay som fyllt 21 år i veckan :)

Kommentera

Publiceras ej