Det är dagar som denna som jag inte förstår varför jag gör detta.

Dylan hade världens utbrott imorse, igår ljög han om att han var klar med sin läxa och Bron bad mig därför att jag skulle be honom göra den på morgonen. Detta fick honom att helt spåra ut och bara skrika, stänga in sig på rummet och vägra göra sig iordning. Great! Givetvis regnade det också.

Efter att vi lämnat av de stora barnen blev det dock bättre och lugnare med bara Paige hemma. Först var det som vanligt simning, helt ofattbart hur fort en halvtimme kan gå! Varje gång vi går dit passerar vi inne i ett gym, blir alltid så himla sugen på att gymma när jag ser alla som kör hårt på crosstrainrar!

Efter så åkte vi till en lekpark trots att det duggade lite lätt, visade Paige hur man kunde hoppa från gungorna med resultatet att hon hoppade i för hög fart och slog sig ;P

För typ tredje gången tittade vi på Jasmine´s Enchanted Tales (mycket spännande...) medan regnet bara fortsatte utanför. Hann också med lite Happyman innan det var dags att plocka upp resten. Dylan var typ fortfarande sur på mig :/ Blir verkligen ledsen i hjärtat när de är sådana!

Vi tog också med oss en extra person hem, Daniel. Han var en sådan där liten unge som inte tycker om att göra något, när vio frågade vad han ville så sa han att han inte ville något. Vi gav typ massa förslag på vad vi kunde göra men han sa nej till varenda sak. Ända sedan jag var liten har jag tyckt det är så jobbigt när man ger massor av förslag medan den andra bara säger nej utan att ge egna!

Med mutan att de skulle få spela Xbox efter att de läst för mig gick Dylan äntligen med på att läsa (innan sa han bara att han ville göra det med pappa istället). Det var dock vid läsningen som den jobbiga stämningen släppte och blev mycket bättre :)

Haha jag har ju sagt tidigare att spisen slutat fungera. Ehehe idag löste jag problemet när jag var ute och bytte en propp i proppskåpet, var vist bara proppen till spisen som gått... ;) Och här har jag lagat pasta i mikron i flera veckor, ja så kan det vara ;)

Nu har jag precis kollat på Top Model Sverige, mina två favoriter(?) har ju åkt ut så får helt enkelt utse nya ;) Får bli Nina och Sibel faktiskt :P De sticker ut lite, fast inte på ett jobbigt sätt som jag tycker att Victoria gör. Jag stär mig hur mycket som helst på hennes dialekt, att hon pratar långsamt och hennes usla engelska haha :P Sibel är lite knäpp men tycker om henne ändå :)

  
Nina och Sibel under förra veckans zombieplåtning

Kommentera

Publiceras ej