Så var man 20 år då.

Vaknade i tältet på morgonen, blev ingen sång eller frukost på sängen fast det hade jag inte direkt räknat med heller:P När jag kommit ut fick jag ju såklart höra grattisönskningar men mycket mer än så blev det inte under dagen.

Blev ytterligare en dag med slappande och besök vid floden. Då det inte varit någon idé att ta med sig datorn hade jag tagit med en bok istället så läste lite i den. Bra men konstig haha :P Nere vid floden var det full lek, jag och Bron satt dock mest och chillade vid sidan ;) Hon frågade mig hur en vanlig svensk födelsedag brukar vara och när jag nämde frukost på sängen och sång så sa hon att de ju hade lyckats missa de största delarna haha ;P

  
Högra bilden: Lloyds huvud flyter förbi i strömmen ;)



  

På eftermiddagen blev det givetvis slappande i campingstolarna med ost, dip och alkohol. Haha så typiskt Aussieland asså ;) Jag var också med och spelade cricket som jag varken spelat eller ens sett matcher på TV innan. Fick ingen direkt förklaring men efter ett tag började jag förstå i alla fall det viktigaste :) Har bara sett korta klipp av det tidigare och tyckt att det ser så tråkigt ut, men var hur kul som helst :D

Killarna hade också hittat en Bouleset som någon hade tagit med sig. Min nostalgiblick gjorde att Bron skickade dit mig för att lära dem lite regler och vara med när de spelade. Haha var riktigt kul att vara deras coach faktiskt ;) Dylan och Coby har dock världens sämsta tålamod så efter ett tag då de insåg att de inte skulle vinna gav de upp...

Jag bestämde mig för att gå och sätta mig en liten stund men möts då av Paige som kommer springande emot mig och säger att jag inte får komma. Jag frågar varför och då säger hon att jag i så fall ser överraskningen. Var alltså inte bara min nostalgiblick som fått Bron att skicka iväg mig för att vara med killarna ;)

Jag gick alltså tillbaka och hängde med killarna igen lite innan Lloyd kom tillbaka och Jessie kommer och säger att det nu är dags för marsmallows och att vi alla kan komma nu, jag också. Paige börjar då säga att jag inte får komma för att det ju inte är dags för marsmallows och att jag kommer se överraskningen.

Det slutar med att hon bryter ihop trots att de andra förklarar att det är dags för mig att komma nu... haha;)
I alla fall var det jättegulligt gjort och de hade två tårtor, en chokladtårta men också en tårta med frukt och grädde. (Jag hade tidigare under dagen förklarat att vi oftast har en tårta med vispgrädde och frukt). Så gulligt att de fixat en sådan bara därför :) Var dock inga ljus i, istället fick man tomtebloss att vifta med :)

Efter blev det dessutom marsmallows, så för att summera: Helt okej 20-årsdag i Aussie style :D

Kommentera

Publiceras ej