Var allmänt slapp på lördagen men orkade i alla fall pallra mig till shoparna nedanför oss för att köpa frimärke till morfars vykort som jag skrivit efter mina dagar i Melbourne. Eller inte, såklart hade de stängt 20 min innan jag kom dit, ofta de måste stänga 12.45 liksom :O

Jag tänkte bara strunta i det men kände att jag ville få det gjort innan campingen så var bara att traska upp till shopparna ovanför oss istället. Hade ju inga andra planer så var väl lika bra att få lite motion ;) Ska sluta gå till shopparna där nere  för det är bara aningen närmare men flera gånger har det slutat med att jag fått gå till shopparna där uppe också bara för att det jag vill ha inte finns eller som nu att det är stängt. Slutsats: Gå till shopparna där uppe direkt  ;)

Fick i alla fall tag i frimärket och postade brevet. Glömde nämna att det hela tiden regnade och att jag tagit av flipflopen för att mina fötter ändå bara gled omkring. Ändå ganska mysigt att gå omkring när det regnar :)

På kvällen fick jag se Paiges rygg, igår då vi varit på stranden hade hennes rashie (bad t-shirt) kanat upp och hon hade fått en knallröd rand på nedre ryggen, cirka 4 cm tjock. Igår var den röd, inte skönt men ändå okej. Idag hade det dykt upp stora brännblåsor som gjorde jätteont! Usch och fy på mig! Jag borde vara mycket mer uppmärksam! Bron sa att det var okej och att det kunde hänt dem också men det tröstade ju inte mig när de till och med åkte till sjukhuset för att kolla upp blåsorna!

Nej dålig koll från min sida!!

Kommentera

Publiceras ej