När jag var hos Arnebarks föregående helg fick jag två insikter:
1. Jag måste börja spara mycket mera av mina pengar om jag ska nå mitt mål att resa hela sista månaden innan jag åker hem utan att använda mina svenska pengar.
2. Jag har blivit tjock här borta och kryper närmare min absoluta mardrömsvikt. Denna trend måste stoppas!

Jag visste att jag skulle gå upp lite här borta men sedan slutet av Augusti har jag gått upp 6 kg! Så mina planer på att gå ner i vikt när jag kommer hem tidigarelades för så här kan jag ju inte ha det!
Lösning? Skära ner på ätandet (inte äta onormalt lite bara skippa de extra ostbrickorna, chokladen och annat soom jag bara äter för att det är framme...) och börja röra på mig!

Har ju inte tränat något nämnvärt sedan jag kom hit så nu blir det ändring på det! Idag blev det en powerwalk i närheten med en låååång uppförsbacke. Kände mig riktigt pepp faktiskt :) Dessutom var familjen borta så jag kunde slappa och steka i poolen i lugn och ro utan några som skvätter på mig eller skriker i huset...

Åh alltid så skönt att vara ensam hemma ;)


Tillbaka till startvikten tack! :D
Saknar väskan och skorna :( stulen respektive trasiga...

Kommentera

Publiceras ej