Jobbar på med motionen och provade idag på en ny runda som blev 4,15 km, duktig tjej :) Skönt att röra på sig lite mer igen, då känner jag mig åtminstone lite duktig ;) Förstår dock inte hur tiden kan gå så himla fort :O Vips är det dags att hämta barnen igen.

På eftermiddagen åkte vi till några familjevänner då deras dotter fyllde år för att fira henne. Bron och Lloyd var inte hemma än så det blev jag som fick ta med barnen dit. Som vanligt blir det lite lagom kaos när man kommer med fyra barn haha men de hade kul i alla fall :)

Inte bra för min hälsoprofil dock att det är framdukat massa ost och kex.. och dip... Farligt! Var väl nästan tur att jag inte tålde tårtan. Fast har faktiskt börja gilla massa nya saker här borta i Aussieland (mest för at jag är för artig för att tacka nej ibland ;) Bland annat har jag ju varit en av de få chipshatarna i Sverige men inte nu längre :P Majonäs, jordnötter och rött vin är andra saker som kan läggas till på listan av saker jag lärt mig äta här borta :)

Efter ett tag kom Lloyd så jag stannade ett litet tag men sedan åkte jag hem och hade en lugn hemmakväll ;)

Kommentera

Publiceras ej