Blev ingen sovmorgon på söndagen heller, visst åker alla barnen på simlektion men Lloyd var ju såklart hemma och började trimma kanterna på gräsmattan för att sedan klippa den... försökte ignorera det ett tag men när barnen sedan kom hem och slog på hög musik i hemmabiosystemet var det ju ingen ide att ligga kvar i sängen, bara att pallra sig upp ;)

Kände att det var lika bra att passa på nu i helgen när jag har gott om tid så cyklade ner till poolen även idag. Igår tänkte jag att jag skulle ta med mig simglasögonen nästa gång, såklart glömde jag dem, men men ;)
Idag blev det en och en halv km som jag brukade göra förut, igår var ju bara uppvärming liksom ;)

Det är så skumt hur snabbt vädret växlar här borta, på dagen när jag simmade var det stekande sol och jättevarmt. Bara några timmar senare när jag gick till bussen så spöregnade det! :O

Åkte till Manly för att träffa en kompis så tog lite pizza at the Wharf, asgod var den! Typ svamp och lök men så himla god verkligen! Fortfarande lycklig över att jag hittills inte besökt en enda pizzeria utan glutenfri pizzabotten :D (Dock får jag ju klara mig utan bröd hos hamburgerkedjorna istället :/)

Kommentera

Publiceras ej