Tro det eller ej men har nu för första gången på typ två månader kommit ikapp med mina blogginlägg och detta är alltså verkligen idag :D

Började dagen med att försova mig typ en halvtimme så blev för mig att stressa och dessutom var barnen inte på mest samarbetsvilliga humöret då de var uppe lite väl sent igår :/ Efter mycket tjat lyckades vi trots det få alla iordning för skolan och åka iväg :)

Idag fick jag också följa med till Jessies klassrum då jag ska vara med som lyssnande förälder men detta började visst inte förrän nästa vecka så blev för mig och Paige att åka hem. Hon är så himla otålig och trots att jag tycker att jag tar ner tvätten och bäddar sängarna riktigt fort så brukar inte alltid hon hålla med om det och frågar alltid, är du inte klar snart? Tusen gånger typ :/

När jag äntligen var klar kom killen som skulle fixa våran tvättmaskin (finally!) så han fick jobba medan jag och paige chillade i solen. När vi gått upp frågade hon om vi inte kunde sola lite? Det säger jag ju inte nej till direkt, är ju min favoritsysselsättning ;)

Vid lunchtid kollade vi på film samtidigt som vi åt. Barbie: A Mermaids Tale. Haha ver riktigt bra faktiskt ;) kommer tydligen en uppföljare i år, spännande... ;)



Sedan blev det lite spel innan vi plockade upp resten av kidsen. Paige roade sig med att posa lite för kameran medan vi väntade. Skojar inte, denna tjejen kommer vilja bli modell ;)

  

Eftermiddagen blev spännande, först läste alla tre barnen för mig och var riktigt oväntat duktiga! Bra jobbat!
Sedan fick paige ett utbrott baserat på att det inte var tyst i vardagsrummet vilket slutade med att hon gick till baksidan och skrek illvrålade efter mamma i typ fem-tio minuter... När det sedan var matdags vägrade Dylan att äta och Bron kom hem precis då så han behövde inte. Bron sa att de skulle ignorera honom, men det var de ju inte så bra på :P

Nu på kvällen blev det först ett snabbesök hos Sarah och dopp i deras pool som idag var uppe i 32 grader! Gött gött :) Efter det tog jag sedan en powerwalk för att röra lite på fläsket :) Provade en ny runda idag också så det var lite spännande :)

Kommentera

Publiceras ej