På lördagen var det att pallra sig ner till the Mall för att försöka skrapa ihop en födelsedagspresent till Sarah som skulle fylla 19 på söndagen. Är alltid så svårt att veta vad man ska köpa i present men kände mig riktigt nöjd efter att ha hittat en Beckham parfym på rea (älskar de flesta Beckhamdofter!) och ett nagellack. Hade kli i fingrarna att köpa en parfym till mig själv men lyckades faktiskt hålla mig undan från det ;) Börjar få bättre självdiciplin vad gäller impulsköp ;)

Blev såklart också lite prat med födelsedagsfiraren som jobbade hela dagen innan det var dags för oss vänner att komma över på bbq :)

Tio över sju var jag där (sen som vanligt) men var ändå den första att komma dit med god marginal! var jättekul att träffa fler av hennes kompisar från jobbet och annat som jag inte träffat förut :) Var jättegott grillat till oss alla innan det var dags för tårta och tomtebloss (måste vara något man alltid har på födelsedagar här typ :P).



Jag, Sarah och Carlee pallrade oss sedan till Manly för utgång. Det var dock sjukt varmt den kvällen så var inte så himla gött på dansgolven med massor med folk i rörelse... Efter bara ett litet tag var man tvungen att gå och vila för att man blev så himla varm annars.
Utgången blev inte så vidare lyckad men när vi gått hem blev det långt och djupt samtal med Sarah.
Jag kommer sakna henne och att bo så nära så himla mycket när jag kommer tillbaka till Sverige!

Kommentera

Publiceras ej