När jag gick upp ur sängen möttes jag direkt av Dylan som ville spela ett nytt spel på iPoden. De hade laddat ner Truth or Dare  så det var vad vi började morgonen med;) Riktigt roligt faktiskt :)

Var otroligt glad att jag var ensam hemma under dagen för hade världens huvudvärk, drack massa vatten och försökte vila lite. haar ju inte sovit så bra de senaste dagarna så tror att det är därför :/ Kunde inte somna men var i alla fall skönt att bara vila lite. Efter lunch blev det lite prat med bästa Jossan där borta i USA, fast det var ju fortfarande hennes måndag ;)

På eftermiddagen hade vi lite turbofika innan vi var tvugna att åka och lämna Dylan på hans mattestöd. Det var totalt kokhett i bilen! 33 grader var det ute... Har ju hittils varit en ganska kylig sommar så känns varmare än det egentligen är, klibbade lite gött när man satt still i bilen så länge ;)

Vi satt bara i bilen lite drygt en halvtimme men lilla Paige måste ha varit trött för hon hade totalslocknat så jag fick bära in henne i huset när vi kom hem igen ;)



Jag har ju tittat lite på melodifestivalen de senaste veckorna och detta är ju så lätt min favoritlåt ;)


Sean Banan i mitt <3

Kommentera

Publiceras ej