Onsdag igen och ensam hemma dagarna är redan förbi ;P Idag var det dags att pallra sig till simhallen igen med Paige för att simma. Denna gången hade den stora leveransen av badmössor kommit så blev att köpa en till henne istället för att låna. Vilken färg hon valde? Rosa såklart ;)


Förra veckans snygging ;)

Efter simmandet släpade jag med henne till the Mall för att köpa en rashie till mig, hon är ju ganska lättmutad så det gick bra ;) Jag blev kallad hennes mamma tre gånger under besöket där...
Komplimang eller förolämpning? ;P
Fick i alla fall köpt både rashie, block och något till Paige :)

På eftermiddagen då vi hämtat de andra barnen så blev det till att läsa högt för mig. Bron pratade med mig häromdagen om att läraren vill att de ska läsa mer hemma så såklart ställde jag upp som lyssnare. Att lyssna på Jessie krävde ett enormt tålamod då hon hela tiden tappade fokus och ville ge upp om hon körde fast på ett ord, det slutade med att vi endast läste halva boken.

Efter middagen och då jag egentligen slutat fick jag hoppa in som vakt en liten stund då Bron var tvungen att åka till föräldramöte och Lloyd var försenad. Blev dock väldigt chill och kunde sitta framför datorn hela tiden ;) Slappt värre :)

På kvällen blev det lite Top Model Sverige, har ju varit några avsnitt nu så har börjat få favoriter ;)

  
Jenny och Jamilla är mina favoriter men gillar även Klara och Alice :)

Kommentera

Publiceras ej