Jobb igen, hade imorse glömskaste morgonen i morse! Först när alla satt sig i bilen och vi precis backat ut från uppfarten så ser vi attt balkongdörrarna är vidöppna så var bara att springa upp och stänga dem. Vårt andra försök mot skolan tog oss ungefär halvvägs innan vi insåg att vi hade glömt alla hattar hemma... Bara att åka tillbaka och hämta dem. Så det blev tredje gången gillt vi verkligen kom fram till skolan ;)

Under dagen körde jag mitt veckodanspass på Wii. Provade idag på nya låtar som jag brukar hoppa över bara för att jag inte känner till låten. En del var riktigt roliga men Mashed Potatoes var ju inte så himla rockig precis ;) En av mina favoriter är dock I Like to Move it :)

  
Mashed Potatoes till vänster och I Like to Move it till höger :)

Måndagar är också den dagen som det alltid är tonvis med tvätt att ta hand om efter helgen så tog en hel del tid :P Men blev såklart lite vilande också. Kunde inte sova igår kväll så låg vaken till senare än halv ett så blir till att försöka lägga sig tidigare idag ;) I alla fall försöka. Hemma i Sverige har jag aldrig varit en sådan som haft svårt att sova men tror att det är en blandning av värmen och att jag inte har så dundermjuk säng som jag har hemma :P

På eftermiddagen blev det att leka lite utanför Paiges kindy. Paige höll på och pratade om att hon ville hämta sina skor hela tiden. Jag trodde att hon hade dem i bilen så tänkte inte så mycket på det, senare kom det ju fram att de var kvar på kindy... Så var bara att traska ner dit och knacka på väldigt snällt (de hade ju stängt...) och fråga om vi kunde få hämta ett par skor.

Sedan tog vi och gick upp på kullen precis i närheten, har inte varit där sedan en av de första veckorna jag var här. Blev att titta på utsikten och umgås med knäppa barn ;) De roligaste aktiviteterna när vi var där? Klättra nära kanten såklart, samla pinnar som man sedan kunde kasta ner i avgrunden för att inte glömma filma knäppa musikvideor ;)

  

  

  

  

Ni får klara er utan filmerna men kan ju säga att de var musikvideor till Sexy and I Know it och Boom Boom Pow ;) Ni får använda fantasin och tänka på att det var fyra barn och ingen annan än jag såg dem ;)

Dylan har också fått hem massa lotter från skolan som han ska sälja till grannar, släkt och vänner. Med chans att vinna en bil, såklart jag ställer upp för honom ;)

1 kommentarer

Ina

27 Feb 2012 17:50

mashed potatoes är nog den absolut tråkigaste låten (coh dansen) som finns... ;D

Kommentera

Publiceras ej