På onsdagen bar det av in till city för att möta Emma och Ellinor. Känns så konstigt att de redan är tillbaka här, känns inte så längesen sen vi sågs sist i början av deras resa medan detta nu är början till slutet av den.
I alla all möttes vi upp utanför Queen Victoria Building för att sedan ta bussen ut till stranden tillsammans.

Dagens lyckliga strand blev Coogee, har aldrig varit där förut men var en riktigt mysig strand :) När vi tagit på oss bikinisarna upptäckte jag att jag är mycket blekare än de andra två, antar att det är resultatet av att de är här på semester medan jag lever här i en vardag, då orkar man inte bry sig lika mycket om att sola längre ;)

En riktigt skön dag på stranden som gav mig lite mer ärg i alla fall :)

På kvällen bar det av till Tuncay som hade grillfest. Alla skulle ha med sig vad de ville grilla så köpte pommes frites man gör själv, älskar ju pommes frites men har inte haft hemmalagade någon gång sedan jag kom hit :O Men detta blev i alla fall dagen för premiären ;) Kände inga fler än Sarah, Carlee och Tuncay förstås men blev en riktig rolig kväll :D Träffade också fler killar som är au pairer, inte lika vanligt som oss tjejer, men det finns i alla fall :)

Det skulle mest bli en chill men slutade med utgång i Manly tillsammans med några andra. Haha blev en lång natt för mig och Carlee med mycket drama innan vi kom hem tidigt på morgonen. Självklart hade jag glömt husnyckeln också så hoppades på att ytterdörren eller bakdörren var öppen men sån tur hade jag ju inte... Istället kom Dylan och öppnade dörren då han redan gått upp för dagen... ;)

Kommentera

Publiceras ej