Hade varit lite sjuk i December med hosta och lite rasslig röst men inget överdrivet farligt. Natten till den 23:e vaknar jag flera gånger under natten av att det antingen är varmt eller kallt eller helt utan anledning. (Jag brukar vanligtvis aldrig vakna på nätterna.) Såklart har jag dunkande huvudvärk på morgonen a la bihåleinflammation... Vilket var jättedålig timing då jag just den dagen skulle åka upp till Green Point för att fira en svensk jul tillsammans med Arnebarks.

Blev hämtad av Jan på morgonen och sov hela vägen i bilen och när jag kom fram var det attt stoppa i sig lite medicin och sedan vila lite till. Lite sömn och näsdroppar gjorde det lite bättre men kände mig lite dimmig i huvudet mest hela dagen :/

Dock var det jättetrevligt att träffa dem alla igen och även några nya jag inte sett tidigare, bland annat Leif, Jennie och Naomis kusin och hans familj som hade kommit hit från Sverige. Såklart var det också gott med Sverigeinspirerad bakpotatis och västkustsallad :D

Blev en jättetidig kväll för min del då jag verkligen höll tummarna för att må bättre på julafton!

Kommentera

Publiceras ej