Som alla andra onsdagar begav vi oss till simhallen för att träna Paige. Kände mig mer mammig än vanlig när jag satt och småpratade med de andra mammorna i gruppen...
Dock riktigt trevligt och 30 minuter går aldrig snabbare än under Paiges simlektioner så vips var det dags att gå därifrån.

Blev ett besök till lekparken där vi stötte på fem tonåringar i skoluniform (skolkare....) som satt och rökte och snackade precis utanför. Paige undrade varför de inte var i skolan... Lärde henne såklart fler saker man kan göra på en gunga så blev mycket runtsnurrande. Jag provade också och insåg hur gammal jag är! När man var liten gick det utan problem, nu blev jag snurrigare än snurrigast! Kanske borde göra kullerbytta morgon och kväll, det ska tydligen hjälpa mot åksjuka och liknande också ;)

Blev en snabbis till affären också för att handla lite saker, Paige frågade om hon skulle få något efteråt om hon var duktig, en riktig liten tiggare ;) Jag sa att hoon skulle få något extra gott till lunch så det blev okej ;)

På kvällen blev det biffstroganoff, smaksättningen hällde jag i men fixade ju lök, kött, tomater och sour cream själv ;) Blev riktigt gott!! Resten av familjen var på Dylans fotbollsträning så var lugnt och skönt :) Passade på att se veckans avsnitt av Top model Sverige när jag lagade maten och jag blev ju inte annat än glad när både Victoria och Rebecca var i botten två. Tycker inte om någon av dem, Rebecca är så himla gnällig hela tiden så jag tycker att hon kunde fått åka hem men det var egentligen sak samma :)

fem minuter innan fotbollen skulle sluta började regnet ösa ner så alla var dyngsura när de kom hem ;)

Kommentera

Publiceras ej